all3dp як наносити клей на ліжко


Відповідь 1:

Я припускаю, що, хоча ви думаєте, що ваш друкарський стіл скляний, він насправді трохи відрізняється. І ця, здавалося б, невелика різниця робить для мене величезну різницю. Прочитавши відповіді всіх, я побачив лише одну відповідь, яка наблизилася до чогось надзвичайно важливого: Ліжко повинно бути ідеально чистим. Я перепробував багато речей, які були перераховані, і багато з них стають брудними. Крім того, використовуючи їх, ви постійно додаєте все більше і більше матеріалу з часом. Це врешті-решт накопичує та змінює всю форму вашого друкарського ліжка. Він також поглинає багато жиру та пилу. З мого розуміння та досвіду, лише три речі впливають на те, наскільки добре тримається друк. Температура, молекулярна структура та відстань між друкарським шаром та екструдером. Переконайтесь, що температура становить близько 60 ° C, інакше пластик занадто швидко охолоне і відразу ж випуститься. Коли я кажу про молекулярну структуру, я маю на увазі матеріал друкарського ложа. Але багато людей не усвідомлюють, що більшу частину часу вони навіть не знають, яким матеріалом насправді є їх друкарське ліжко. Іншими словами, вони не усвідомлюють, скільки пилу та жиру потрапляє на друкарський лоток. Уявіть, якби у вас був найміцніший клей у світі для склеювання двох речей, але ви спочатку занурили їх у купу олії та пилу. Чи все одно вони б добре трималися? Відповідь - ні. З корсу ні! Причиною цього є те, що клей навіть не контактує з цими двома речами. Між ними існує бар’єр. Те саме стосується 3D-друку. Раніше у мене було стільки проблем із наклеюванням друку. Але коли я починав чистити його дезінфікуючим засобом для рук та паперовим рушником перед кожним друком. З тих пір у мене ніколи не було проблем. Причиною того, що я використовую дезінфікуючий засіб для рук, є те, що я також використовую його для рук, щоб на шкіру не потрапляли натуральні олії зі шкіри. Тепер зупинимося на відстані між екструдером та друкарським ложем. Перший крок - вирівняти ліжко. Але ви можете піти далі. Процес називається вирівнюванням сітчастого шару. І, залежно від фізичної якості ліжка, це також може мати величезну різницю. Ідея цього полягає в тому, що кожне друкарське ліжко технічно викривлене. Залежно від того, наскільки сильно воно викривлене, ви можете ідеально вирівняти ліжко відносно кутів, але тоді ви виявите, що середина ліжка далеко. Але коли ви використовуєте вирівнювання сітчастого шару, екструдер рухається вгору і вниз протягом перших декількох шарів, щоб розміститись на «пагорбах і долинах». Я не збираюся пояснювати, як виконувати вирівнювання сітчастого ліжка, але ви можете загуглити його для вашого конкретного принтера. Ось останнє, що вам слід сказати в цьому напрямку: коли ви вирівнюєте ліжко, зачекайте, поки воно стане гарячим, оскільки воно трохи змінює форму, коли ви змінюєте його температуру. Потім обов’язково обійдіть і вирівняйте ліжко. Моє загальне емпіричне правило - постійно об’їжджати кожен кут, поки я не зможу пройти весь шлях, не потребуючи жодних коригувань.


Відповідь 2:

Я впевнений, що я випробував усі методи, перелічені в інших відповідях, навіть не прочитавши їх усіх, оскільки я проводив свої роки досліджень цього продукту, як у читанні, так і на практиці. (багато невдалих практик сприяє хорошим дослідженням, ха-ха)

По-перше, КОЖНА КРОЛЬКА ФІЛАМЕНТУ РІЗНА. Я не хочу кричати, але люди досить часто забувають цю деталь, вам потрібно налаштовувати принтер після встановлення кожного рулону не тільки через товщину та різницю температур, але, на мій досвід, потрібно також стежити за цим ваша висота Z при нулі після нового рулону. Паперовий трюк найкращий, але навіть тоді я вважаю, що PLA любить бути на дотик вищим, ніж ABS, тому ви повинні знати про свою нитку розжарювання навіть під час використання паперового трюку.

https://all3dp.com/2/3d-printer-bed-leveling-step-by-step-tutorial/

РІВНУЙТЕ СВОЄ КРОВІ, мені байдуже, який метод ви використовуєте, просто переконайтеся, що ваше ліжко ідеально рівне перед кожним відбитком, якщо вам потрібно, або незалежно від того, який метод адгезії ви використовуєте ..

Нагрійте своє ліжко, навіть для НЛА, це допомагає навіть при 60 градусах. переконайтеся, що ваш ПІД налаштований на ваше ліжко (і хонд, звичайно), щоб він не опускався до низького рівня, АБС може деформуватися при найменших змінах температури, і точно не буде таким липким, коли ліжко не більше 90+ градусів. Можливо, вам доведеться придбати обігрівач 120 В, якщо у вас проблеми з нагріванням АБС.

Для друку на АБС справді потрібен корпус, найменший вітерець або протяг можуть зіпсувати друк. У мене є окремий корпус для моєї нитки, де я тримаю купу силікатних пакетів.

Після того, як ви все це зробите, ми поговоримо про додаткові методи, які справді ніколи не будуть потрібні для PLA, тому ви можете помітити, що я частіше посилаюся на ABS.

  1. клейова паличка - я люблю клейову паличку, тому що вона залишається гладкою і залишає дуже мало залишків на друкованій частині. але воно швидко накопичується, якщо ви повторно наносите без очищення, чого в будь-якому випадку робити не слід, але іноді зняти скло - це біль у…, або ви не хочете, щоб воно охололо між відбитками
  2. лак для волосся - мій улюблений метод, дешеві речі працюють найкраще, Aquanet нарешті має своє місце в історії. Ви можете повторно подати заявку на друк без особливих проблем, але це залишить залишки на ваших деталях, якщо Ви зробите це багато. найбільший мінус, про який слід пам’ятати, - це ваші крокові двигуни. Якщо ви розпорошите лак для волосся всередині корпусу або поруч із принтером, ваші крокові двигуни з часом накопичують лак для волосся і можуть призвести до перегріву або припинення роботи двигунів.
  3. Стрічка Bluetape або Kapton - я використовував це, це була моя перша спроба зчеплення першого шару, і це працює, але мені не сподобалося повторно застосовувати його, залишки, залишені на ліжку, або лінії, які він залишив, тому що я використовував півдюйма стрічка.
  4. Buildtak, PEI та інші подібні ліжкові вироби - я випробував безліч різних видів клейових виробів для ліжок, таких як Buildtak, і вони дійсно працюють чудово, доки принтер не злякається, або налаштування чи калібрування не зіпсуються, а ваш гарячий кінець врізається в ліжко (я запускаю дельту, це справжня річ), і раптом шматок Buildtak за 15 доларів не годиться.
  5. суспензія (або будь-яка інтелектуальна назва, яку вона має в наші дні) - там, де ви розплавляєте трохи АБС з ацетоном, щоб створити «пасту», яку ви поширюєте на своєму ліжку, ваш принт буде прилипати до неї, доки Z висоту встановлено правильно, але чесно кажучи, якщо ваш Z та все вище встановлено правильно, вам це не потрібно, це брудно, якщо ви не використовуєте прозору нитку, вам доведеться щоразу підбирати кольори (я навіть не знаю, чи прозора буде працювати правильно ) Мені з цим дуже мало пощастило.

Відповідь 3:

На сьогоднішній день найнадійнішим рішенням, яке я знайшов, є проста фіолетова клейова паличка Елмера. Він забезпечує адгезію гарячим або прохолодним, незалежно від поверхні або матеріалу, і змиває відбиток водою. Навіть коли він мені насправді не потрібен, я часто користуюся ним «про всяк випадок». Єдине застереження, яке я маю, це те, що ви повинні намагатися, щоб шар клею був якомога тонкішим, і не соромтеся витирати все це мокрою ганчіркою, якщо вона почне злипатися. Це не токсично і не смердить, коли використовується на підігрітому ліжку.

Якщо ви використовуєте АБС та скло, ви можете зробити суспензію ацетону та нитки для друку та намалювати її на склі перед відбитком (дайте йому ретельно висохнути). Я зроблю це, коли намагаюся пережовувати стару дерьмову нитку (багато термічного розширення / стиснення). В іншому випадку клейової палички більш ніж достатньо.


Відповідь 4:

Я друкував на скляному ліжку за допомогою свого монопиру Select Mini 3P.

Для PLA фокус полягав у збільшенні товщини нижнього шару та переміщенні друкуючої головки ближче до друкарського ложа проти стрічки.

Зазвичай деталі застрягли чудово, а потім вискакували в морозильній камері. На жаль, адгезія іноді була занадто сильною. У мене було кілька скляних ліжок, які перервались від стресу охолодження з такою конфігурацією. Скот Морган має рацію, кожен виробник ниток відрізняється, і сухий рулон нитки може абсолютно відрізнятися від рулону, який поглинув купу вологи з повітря.

Сьогодні я знову повернувся до друку на малярському скотчі підрядника марки Scotch (бо у мене закінчилися скляні листи.) У мене все ще занадто багато зчеплення, і мені доводиться переклеювати ліжко на кожен відбиток або будь-який інший принт.

Відверто кажучи, я закінчив із цим. Зараз я купую гнучке ліжко. Я хочу такий, який тримається на місці з магнітним пристосуванням і позитивно реєструється в певному положенні на друкарському ложі.


Відповідь 5:

Відповідь на це буде залежати від вашої нитки. Якщо друкуєте PLA, очистіть скло спиртом, а потім нанесіть клейову паличку з легким покриттям у вигляді сітки. Я успішно друкую без нагрівання, використовуючи цей метод. Якщо деталі впадуть до середини друку, можливо, вам доведеться використовувати край або нагріти до 50–60 ° C. Якщо друкуєте АБС, напиліть скло щедрим покриттям лаку для волосся Aqua Net Extra Super Hold. Встановіть температуру шару на 90 ° С і додайте в різак 5 мм. У майбутньому не забудьте нанести легкий шар лаку для волосся там, де був ваш останній відбиток, перед тим, як починати нову роботу, але не очищайте старий лак для волосся - це як приправа посуду з протилежним ефектом - сильна адгезія. Якщо ви друкуєте на нейлоні, нанесіть щедрий шар клейової палички та встановіть температуру вашого шару на 110 ° С, якщо ваша машина це здатна. У будь-якому випадку, переконайтеся, що ваші нагрівальні елементи, гарячий кінець і ліжко, якщо вони використовують його тепло, увімкнені перед тим, як регулювати вирівнюючі гайки аркушем паперу (якщо ви не використовуєте автоматичне вирівнювання ліжка). Ви повинні відчути, як папір тягнеться з легким тертям, коли ковзає між гарячим кінцем і склом.


Відповідь 6:

Почистіть своє ліжко дуже дрібним наждачним папером розміром 1200 і більше.

Під час друку за допомогою АБС нагрійте ваше ліжко (якщо це нагрівальне ліжко) 100–110 С. Для PLA або інших невикривлених ниток ви можете залишатись близько 60 C.

Використовуйте фіолетову клейову паличку на своєму ліжку, якщо тільки підігрів ліжка не працює. Я наношу клей на гаряче ліжко, щоб він міг поширюватися однаково. І іноді я використовую не позичений рушник, змочений водою, і використовую його для розподілення грудок клею. Ви дійсно не хочете, щоб шар клею містив лише тонкий шар. Однак будьте готові. Оскільки видалити деталь буде не дуже просто.

Ви завжди можете додати грунт або спідницю до своєї частини, щоб збільшити площу контакту з ліжком.

Я використовую ці методи, коли моя модель висока і має невелику площу, що контактує з ліжком. Таким чином у вас вистачить зчеплення, щоб зняти деталь.

Не обпечіться, наносячи клейову паличку або витираючи її тканиною, щоб розподілити. Я роблю це, поки ліжко гаряче, але в мене є рукавички. Якщо ви цього не зробите, застосовуйте його при більш безпечній температурі або коли холодно.


Відповідь 7:

Два найкращі способи, які я знайшов, враховуючи все, - це лак для волосся або клей. Вони обидва дешеві і легко доступні. Перед початком роботи переконайтеся, що ліжко чисте та правильно оброблене / вирівняне, та використовуйте тепло. Здається, це дуже допомагає. Нанесіть на ліжко тонкий шар одного з перерахованих вище елементів і починайте друк.

Говорячи про вирівнювання, це, мабуть, найважливіше, що ви можете зробити, щоб забезпечити належну адгезію ліжка. Відсутність тут призведе до проблем, які виглядають як проблеми зчеплення, але насправді спричинені неправильним нанесенням першого шару. Ліжко повинно бути належним чином нагріте до типу нитки, яку ви використовуєте, а перший шар повинен бути рівномірно "вимитий" [це насправді правильний технічний термін; )] на всіх кутах. Якщо хтось виглядає по-іншому, перервіть друк і відрегулюйте ліжко перед перезапуском.

На деяких моделях вам також потрібно буде відрегулювати орієнтацію так, щоб найбільша або рівна поверхня була опущена вниз. Також може бути корисно встановити нарізку для друку поля. Це не допоможе із самою адгезією, але може дати вам можливість перевірити та відрегулювати обробку ліжка під час роботи принтера до початку друку деталі. Край просто окреслює розміщення деталей на ліжку кількома лініями ниток до початку друку.


Відповідь 8:

Як зазначають інші, клейова паличка та лак для волосся добре працюють. Тим не менш, ви можете надрукувати PLA на оголеному склі, якщо спочатку очистите його спиртом або денатурованим спиртом. Однак ваше ліжко повинно бути ідеально рівним, а висота насадки - точно такою.

Однак ніколи не друкуйте PETG на оголеному склі. Він скріпиться назавжди, і ви виймаєте шматок зі скла, коли знімаєте друк. За допомогою PETG використовуйте клейову паличку, щоб діяти як розчинник для захисту вашого скла.

Моя порада - взяти аркуш PEI, який можна покласти на склянку. Це те, що я використовую на всіх п’яти своїх 3d принтерах. Для PLA очистіть PEI спиртом. Що стосується PETG, я очищаю PEI засобом для очищення вікон, оскільки він залишає тонку плівку і допомагає випуску PETG після завершення друку.


Відповідь 9:

Найважливіші параметри, які слід враховувати:

  1. Вирівняне ліжко. Зробіть це якомога точніше.
  2. Ліжко з підігрівом. Це потрібно особливо для ABS. (110 C для ABS та 60 C для PLA)
  3. Клейова паличка (Додайте тонкий шар клею на холодне скло). Занадто товстий, і він починає ізолювати тепло, що надходить від шару. Рекомендується чистити скло після додавання декількох шарів клею.
  4. Налаштування першого шару: Шуд першого шару повинен бути товстим і широким. Отже, рекомендована висота першого шару становить 0,25–0,3 мм (для сопла 0,4 мм), а рекомендована ширина першого шару - від 120% до 140%.
  5. Якщо ліжко з підігрівом недоступне, друк АБС практично неможливий. Ми можемо надрукувати PLA за допомогою синьої стрічки та наклеїти на нього клей.

Цього має бути достатньо для послідовного друку деталей без деформації.

З повагою.


Відповідь 10:

Якщо для кожного відбитка є один спосіб, я його не знаю, але я маю кілька прийомів для різних типів відбитків. Додайте пліт, додайте ноги для більшої площі поверхні, яка відривається, я друкую також за допомогою АБС, тому використовую ацетон, якщо він починає підніматися під час друку. Призупиніть відбиток, нанесений на дно, і дайте йому секунду трохи вбратися, тоді ця частина зазвичай тримається ще краще, ніж решта. Він також закріплюється під час друку, оскільки стає трохи млинним / пінистим / липким як реакція. Добре тримається! Сподіваюся, це допомагає.


Відповідь 11:

Є матеріали, які ви можете покласти на ліжко, що допоможе, залежно від того, що ви друкуєте. Для PLA я використовую або клейову паличку Елмера, або рідину, виготовлену із суміші білого клею та води Елмера, намальовану на ліжку і дану висохнути. Я чув, що лак для волосся теж працює, особливо для АБС, але я не друкую з АБС. Друкуючи на нейлоні, я поклав на ліжко шар блакитної художньої стрічки. Нейлон не любить ні до чого прилипати, але стрічка художника зазвичай виконує цю роботу.

Наявність ліжка з підігрівом допомагає. З мого досвіду, пластик частіше прилипає до ліжка з підігрівом. Встановіть значення приблизно 50–60 ° C для PLA, 110 ° C для ABS. Якщо у вас є шаровий вентилятор і ви можете ним керувати, встановіть його вимкненим для перших декількох шарів і ввімкніть лише поступово після цього.

Ви також захочете поекспериментувати з регулюванням початкової висоти шару. Існує оптимальна висота для друку першого шару, але вам доведеться його знайти методом спроб і помилок. Занадто високий і занадто низький - це погано, вам потрібно, щоб це було в самий раз. І звичайно, вам потрібно, щоб ліжко було рівним, тому воно має правильну висоту по всій площі друку.

Ваш нарізач може мати можливість додати бортик або плот до друкованої частини, що також може допомогти при зчепленні.